Eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Geralda Meer - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Geralda Meer - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Geralda

Blijf op de hoogte en volg Geralda

05 Oktober 2017 | Australië, Sydney

Dinsdag 26 september, de dag dat we eindelijk op reis gingen. Eerst naar Hong Kong waar het vrij benauwd was. Na een ochtend dutje gingen we de stad verkennen. Na een stuk lopen en een boottocht zijn we in het centrum beland. Bij het international financial centre konden we naar de 55e verdieping om te genieten van het uitzicht. Daarna met z’n allen naar de pizzahut om daarna eindelijk door te kunnen vliegen naar Sydney!

Toen we aankwamen stond australian backpackers al klaar. Eerst langs het opera house voor een foto. Daarna naar het hostel voor wat uitleg, in de avond een BBQ en vroeg slapen. Iedereen was vrij moe haha.

Vrijdag was regendag, bankpas, tax dingen en Medicare. Lekkere lunch in het park en met z’n allen in de avond pannekoeken bakken. Gezellig was het in ieder geval wel.

Op zaterdag naar de blue mountains, wat was dit gaaf. Een wandeltocht gemaakt van 5 km, een echte hike. Lunchen bij een rots en heel veel foto’s verder. Bij terugkomst weer pizza en klaar maken voor een stap avondje. Dit was wel weer een latertje vanwege het uur die verschoof.

Zondag was de chilldag. Met de ferry langs het opera house en in de botanic garden lekker chillen. Een wandeling langs het oude gedeelte van Sydney om in de haven lekker te eten. Vroeg op bed want maandag gingen we surfen!

Maandagochtend 06;00 ontbijt, wat een vroegte, met de bus werden we naar een strand gebracht. Na wat theorie gingen we van start. En ja ik had enigszins talent!!!

Dinsdag en woensdag beetje in de stad gehangen en op het strand gechilld. Beetje bijslapen en uitrusten.

Nu, donderdag, op naar cairns!

Ik heb het enorm naar mijn zin op dit moment, nog lang niet naar huis!!